Sürat Kargo’dan Dijitalleşme Adımı

Sürat Kargo, Sürat Servis Platformu’nu hayata geçirdi

Kargo şirketi Sürat Kargo, sahadaki operasyonları daha görünür, verimli, akıllı hale getirmek ve müşteri deneyimini uçtan uca dijitalleştirmek amacıyla Sürat Servis Platformu’nu hayata geçirdi. Bu platform, şirketin dijital vizyonuna paralel olarak sahadaki operasyonları daha görünür, verimli, akıllı hale getirerek müşteri deneyimini artırmayı hedefliyor.

Sürat Kargo Genel Müdürü Cem Oğuz, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Müşterimizi her an dinlemek, sunduğumuz hizmeti sürekli iyileştirmek ve beklentilere daha hızlı yanıt verebilmek temel önceliklerimiz arasında yer alıyor. Sürat Servis Platformu, yalnızca bir yazılım değil; şirketimizin müşteri deneyimini dönüştürme vizyonunun bir yansıması. Türkiye genelinde yaygınlaştırmayı hedeflediğimiz bu çözümle, tüm paydaşlarımızın hayatını kolaylaştıran, şeffaf ve güvenli bir teslimat deneyimi sunmayı amaçlıyoruz.” dedi.

Cem Oğuz ayrıca, platformun yaygın kullanımıyla birlikte çağrı merkezi yükünde yüzde 20’nin üzerinde azalma, teslim edilemeyen gönderi oranında yüzde 15’e kadar düşüş, kurye başına günlük teslimat sayısında yüzde 12’ye varan artış ve yakıt ile zaman tasarrufu gibi somut kazanımlar hedeflendiklerini belirtti.

Sürat Servis Platformu, saha operasyonlarını uçtan uca yöneten bir platform olup, alıcıların gönderileri üzerinde aktif yönetim olanakları sunmaktadır. Ayrıca, Sürat’li Esnaf Noktaları (SEN) aracılığıyla kargo teslimatı daha esnek ve erişilebilir hale getirilerek Türkiye genelindeki yaygın esnaf noktalarından teslimat yapılabilmekte ve e-ticaret iadeleri kolayca gerçekleştirilebilmektedir.

Related Posts

Üniversite Tercih Sürecine Duygusal Destek

Uzman Psikolog Banu Dirice Karcı, üniversite tercih döneminin duygusal zorluklarına dair önerilerde bulundu.

Türkiye’nin dev grubunun 5 şirketi iflasın pençesinde. Dünya devleriyle çalışıyordu

Tekstil ve turizm sektörlerinde faaliyet gösteren Boy-Bo Şirketler Grubu, mali sorunlarını aşamayınca konkordato talebinde bulundu. Bakırköy 3. Asliye Ticaret Mahkemesi, BKB Turizm, Boy-Bo Tekstil, Ekim Otelcilik, Embo Turizm, Sevbo Tekstil ile …

Meksika pesosu frene bastı

Meksika pesosu, ABD doları karşısında son günlerde yaşadığı yükselişin ardından 18.55 seviyelerinde dengelendi. 23 Temmuz’da 18.537 ile bir yılın en yüksek seviyesini gören peso, sonrasında ABD dolarının toparlanmasıyla yükselişini durdurdu. ABD …

Milas’ta yüzde 50 hibeli kışlık sebze fidesi başvuruları başlıyor

Milas’ta yüzde 50 hibeli kışlık sebze fidesi başvuruları başlıyor

Trump-Powell gerilimi piyasaları gerdi: Ticaret iyimserliği gölgede kaldı

Küresel piyasalarda ABD ile AB arasındaki ticaret anlaşması umutları risk iştahını artırsa da, Başkan Trump ile Fed Başkanı Powell arasındaki gerilimin tırmanacağına dair endişeler yatırımcıları tedirgin etti. Altın ve tahvil piyasalarında temkinli bir hava hakimken, dolar endeksi yükseldi, ons altın geriledi.

İflaslar peş peşe geldi: Bir taşımacılık devi daha battı

Dünya çapında bir kriz yaşayan taşımalık sektöründen bir iflas haberi daha geldi. 58 kamyonu bulunan taşımacılık şirketi iflas başvurunda bulundu.